کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

* فربد جان تولدت مبارک *

سلام به شما گل های نازنینم .  

 

بچه ها فردا ( پنجشنبه ۲۳/آبان ) تولد فربد فرداد یکی دیگر از دوستان خوب شماست .  

 

 

 فربد جان روز میلادت زیباترین و سبزترین روزهاست ! 

آسمان و زمین غرق در شادی آمدن تو هستند .  

پسرم روز چشم گشودنت هزاران بار مبارک

 

 

 فربد جان تولدت مبارک

 

                              فربد فرداد 

 


 دوستت دارم ........................... آموزگارت عطابخش

بهترین های خانه و مدرسه - ۱۸ آبان ماه

سلام به همه ی شما فرزندان مهربانم  

 

امروز می خواهم ۵ نفر از بچه هایی که هم داخل خانه و هم داخل مدرسه .. مرتب  و تمیز و مودب و حرف گوش کن و ... بودند و تکالیفشان را زیبا و تمیز و به موقع انجام دادند را معرفی کنم :  

 

 

مهرشاد محبی 

مهرشاد محبی

 

 

  

سید کسری حاج زرگر باشی  

 سید کسری حاج زرگر باشی

 

 

 

امیرکاظم زمانی 

امیر کاظم زمانی 

  

 

علی طغیانی    

علی ظغیانی 

  

 

بهنود علیان   

 بهنود علیان

 

 

  

آفرین بر شما دانش آموزان نمونه

 


دوستت دارم .................. آموزگارت عطابخش

چرا سگ نفس نفس می زند ؟

 سلام بچه های نازنینم .  

 

به نظرتان چرا سگ ها نفس نفس نفس می زنند ؟ 

شما وقتی بیش از اندازه گرمتان می شود ، عرق می کنید ؛ یعنی در اکثر نقاط بدنتان آب به سطح پوست می آید . این کار باعث می شود که شما احساس خنک شدن بکنید .  

سگ فقط می تواند از طریق انتهای پاهایش عرق بکند . هنگامی که سگ احساس گرما می کند ، این کار برای خنک کردنش کافی نیست ، بنابراین نفس نفس می زند . سگ به وسیله ی تنفس کردن سریع ، گرمای اضافی بدنش را خارج می کند .  

 

 


 

دوستت دارم  ........................ آموزگارت عطابخش

بدن من از چه ساخته شده است ؟

سلام به شما فرزندان عزیزم .  

 خوبید ؟ 

 

این دفعه می خوام در مورد یکی دیگه از سوالهایی که برای همه ممکنه پیش بیاد توضیح بدم ... 

 

اینکه بدن ما از چه ساخته شده است ؟؟؟؟؟  

هر قسمت از بدن نظیر پوست ، ماهیچه ها ، استخوانها ، خون و مغز ، از قسمت های بسیار کوچکی به نام « سلول » ساخته شده است که کوچکترین قسمت های زنده ی موجودات جاندار به شمار می روند . این سلولها بقدری کوچک اند که شما مجبورید با کمک میکروسکوپ آنها را ببینید .

در بدن شما میلیونها و میلیونها از این سلولهای کوچک وجود دارند . هر قسمت از بدن سلول هایی مخصوص خودش دارد . سلولهای استخوانی شبیه سلولهای پوستی نیستند ، و سلولهای ماهیچه ای شباهتی به سلول های خونی ندارند . برای عمل دیدن یا چشیدن ، سلول های متفاوتی وجود دارند . هر نوع سلول کار مخصوص به خودش را عهده دار است .

  


 

دوستت دارم  ........................ آموزگارت عطابخش

تبریک های ... !!!

سلام بچه های نازنینم .  

 

مدتی بود به خاطر مشکلی که داخل قسمت مدیریت وبلاگ به وجود آمده بود نتوانسته بودم وبلاگ را به روز کنم ........ !!! 

 

تا به امروز چند تا تبریک به شما عزیزان بدهکارم !!!!! 

اولین تبریکم برای ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ُ فرزند امام موسی کاظم (ع) امام هفتم ما و خواهر بزرگوار امام هشتم ما شیعیان امام رضا (ع) است .  

 

دومین تبریک من برای روز دانش آموز است . روز ۱۳ آبان ماه را به همه ی شما آقا پسرای گلم تبریک عرض می کنم .