کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

کلاس اولی ها

مطالب علمی-تصاویر جذاب و دیدنی - پیام تولد - مذهبی

چرا سگ قبل از اینکه دراز بکشد دور خودش می چرخد ؟

 سلام گلهای نازنینم  

 

آیا می دانید که چرا سگ قبل از اینکه دراز بکشد دور خودش می چرخد ؟ 

 

حالا من برای شما می گویم ... 

 

سگهای نخستین حیواناتی وحشی بودند که در علف های بلند می خوابیدند .  

آنها برای اینکه محل نرمی برای خوابیدن درست بکنند ، قبل از دراز کشیدن علفها را به وسیله ی چرخیدن صاف می کردند . 

امروزه ، اغلب سگ ها اهلی هستند و در خانه ها زندگی می کنند . آنها هر چند که دیگر در علف های بلند نمی خوابند ، ولی هنوز به وسیله ی چرخیدن برای دراز کشیدن آماده می شوند .


 

دوستت دارم  ........................ آموزگارت عطابخش

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی صفار شاهرودی 30 آذر 1387 ساعت 10:46

با عرض سلام و احترام خدمت شما

من الان در کلاس دوست داشتنی هستم و به سایت کلاس

شما آمدم .

ما به اتفاق بچه ها از سایت کلاس شما بازدید کردیم . جالب

بود .

به همه ی شما تولدتون را تبریک می گویم و برای معلم خوب

شما وشما آرزوی سلامتی می کنم . شب یلدا را خدمت

شما و همه ی بچه های کلاستان تبریک می گوییم .

بچه های کلاس دوست داشتنی .

با عرض سلام خدمت شما و تمام بچه های عزیز کلاس دوست داشتنی
بابت تاخیری که در ارسال پاسخ و ثبت نظر شما به وجود آمده عذرخواهی می کنم . مدتی بود که کامپیوتر خانه ی ما دچار مشکل شده بود به خاطر همین موضوع به اینترنت دسترسی نداشتم .

از اینکه به وبلاگ کلاس ما سر می زنید ممنونم .
باعث افتخار ماست که با بچه های کلاس دوست داشتنی در ارتباط باشیم .

خیلی دوست دارم از مطالب علمی و جذاب شما دانش آموزان فعال کلاس دوست داشتنی در وبلاگ استفاده بکنم .

ممنون میشم که مطالبتون را برای ما ارسال کنید تا به نام خودتون در وبلاگ قرار بدیم .

از معلم خوب و بزرگوارتون هم به خاطر تمام لطف و محبت هاشون تشکر می کنم .
امیدوارم که شما هم قدر این معلم نمونه را بدونید .

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم .

با تشکر
شاگرد کوچک کلاس دوست داشتنی
عطابخش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد